הצבא בתאילנד במצוד אחר חשוד בביצוע הפיגוע האכזרי

    דוד לזר 2 Comment on הצבא בתאילנד במצוד אחר חשוד בביצוע הפיגוע האכזרי
    14:39
    07.05.24
    יונת קפלן No Comments on "התרגלנו לחיות בקרסולה בלתי נראית"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בוקר לאחר הפיצוץ בבנקוק שגבה את חייהם של לפחות 22 איש – הצבא התאילנדי מדווח כי איתר חשוד בביצוע הפיצוץ אמש בבירת תאילנד.

    כוחות הביטחון המקומיים במרדף אחר האיש, שנצפה במצלמות האבטחה בסמוך לזירת הפיצוץ ומנהיג הצבא אמר כי "אנחנו ממשיכים בחיפוש אחריו", לדבריו, על פי החשד – החשוד משתייך לארגון אנטי ממשלתי שבסיסו בצפון מזרח המדינה.

    למרות שהאירוע הוגדר כאירוע טרור, עד כה לא נטל על עצמו אף ארגון אחריות לפיגוע הרצחני והשלטונות במדינה עדיין לא יודעים מי עומד מאחוריו, אך כאמור, הם משוכנעים כי מדובר בניסיון לפגוע במדינה.

    כזכור, אמש נהרגו לפחות 22 בני אדם ויותר מ-120 נפצעו לאחר שמטען חבלה התפוצץ סמוך למקדש ארוואן בלב הבירה התאילנדית.

    הלילה אמר מפקד משטרת תאילנד סומיוט פומפאנמונג, כי "מי שעומד מאחורי הפיגוע הזה הוא אכזרי", לדבריו, "כולם יודעים שבשעה הזאת המקדש עמוס בהרבה מאוד אזרחי תאילנד ובתיירים, והמשמעות של פיצוץ מטען במקום הזה ובזמן הזה היא שמישהו רצה לראות הרבה מאוד אנשים מתים, הם ניסו להרוג מאות בני אדם".

    אמש, סיפר שליח חב"ד בבנגקוק הרב נחמיה וילהלם לאתר 'קול חי' כי "זה לא ממש רחוק מבית חב"ד אלא מספר ק"מ. מאז האירוע אנחנו מקבלים המון טלפונים מהורים דואגים שילדיהם מטיילים בתאילנד, אבל בשלב זה לא ידוע לנו על ישראלים שהיו באירוע".

    הרב וילהלם מוסיף "אנחנו בקשר עם רשויות הביטחון בתאילנד וממתינים לשמוע על ההתפתחויות".

    IMG-20150817-WA0031

    שליח חב"ד מספר כי מאז האירוע זורמים לבית חב"ד המוני ישראלים שמרגישים עצמם בטוחים יותר בבית חב"ד. "מגיעים לכאן גם ישראלים שהיו לא רחוק ממקום הפיגוע ושמעו את הפיצוץ. גם לדבריהם כנראה שלא היו ישראלים במקום הפיצוץ עצמו. אנחנו ערוכים לארח את כל הישראלים כאן ולהעניק להם מחסה".

    "בית חב"ד מאובטח לאורך כל השנה בידי מאבטחים ישראלים ומקומיים וכשקורה אירוע כזה ברור שפוקחים יותר עיניים ולא לוקחים שום סיכונים".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אנונימי, שתהייה בריא..אף אחד לא שם לב לזה עד שלא אמרת..